bodyART MOZGÁSSTÚDIÓ BUDA
buda [at] bodyartmozgasstudio.hu
Tel: +36 (1) 794 5593

 

bodyART MOZGÁSSTÚDIÓ PEST
pest [at] bodyartmozgasstudio.hu
Tel: +36 (1) 788 8798

 
  • English
  • Magyar

Osztályok

bodyART Mozgásstúdió - bodyART®

bodyART®: Amikor az erő a tudatossággal találkozik​

A bodyART® mozgásanyagát tekintve a jógából veszi fő elemeit, amelyhez a gyógytornából, a japán Do In-ból ismert elemeket rendel és speciális légzéstechnikát kapcsol, ezzel biztosítva a teljes összhangot az edzés és a relaxáció együttes hatása között. A statikus és dinamikus erőelemek mellett bőven tartalmaz nyújtó és lazító hatású gyakorlatokat is, amelyek pozitívan hatnak testünk rövidülésre és gyengülésre hajlamos izmai számára. Minden gyakorlat kontrollált és tudatos kivitelezést igényel, amelyet speciális légzés alkalmazása segít. A bodyART® edzéssel fejlődik a hajlékonyág, az erő, az állóképesség, a kitartás, az egyensúlyérzék, a stabilitás, a türelem, a tudatosság, illetve olyan készségek és képességek, amelyek a harmonikus mozgás, a tudatos lét elkerülhetetlen alapjai. Nézd meg a bodyART® óráról készült filmünket ide kattintva, vagy a videóink között!

bodyART Mozgásstúdió - deepWORK®

deepWORK®

Legújabb és világszerte kiváló fogadtatásban részesült tréning koncepciója a deepWORK®, ami a bodyART® és az IRON SYSTEM™ know how-ját vegyíti. Ez a holisztikus, funkcionális tréning minden sportág legjavából építkezik, egyszerű, intenzív, egyedülálló és teljesen más, mint az eddig ismert módszerek. A kínai öt elemre (föld, fa, tűz, fém és víz) épül, rendkívül intenzíven mozgatja át a testet és rengeteg pozitív energiával tölt fel! Kitolja az egyéni határokat, függetlenül nemtől, kortól, edzettségi szinttől!

Nézd meg a deepWORK® óráról készült filmünket ide kattintva, vagy a videóink között!

BAX

Csináld jobban és berobbansz! A BAX jelenleg a legütősebb saját testsúlyos eszköz nélküli funkcionális tréning, amely a legújabb kutatások alapján felépített edzéselméletre épül! Hat évig fejlesztették és az edzés lényege egy-egy gyakorlat egyre jobb elvégzése. Fantasztikus élmény az órán! Gyere robbanj be velünk!

bodyART Mozgásstúdió - Kondi-Full kondi

Kondi-Full kondi

Mint ahogy a neve is jelzi, ez az óratípus a kondíció javítására, a jó kondíció megszerzésére szolgál. A terhelés állóképesség fejlesztő hatása mellett az intenzitástól függően zsírégető hatású is lehet. Az óra gyakorlatanyaga egyszerű lépések, lépéskombinációk sorozata, koreográfia nélkül. Az intenzitás és a fejlesztő hatás növelésére az oktatók különböző segédeszközöket alkalmaznak. Felhasznált eszközei a step, gumikötél, FLEXI-BAR, core-board, Xco-trainer, soft-ball, fit ball, pump, kézisúlyzó. A full kondi megnevezés egyedi óratípus, amelynek célja a kondíciófejlesztésen túl a kemény és lágy mozgástípusokkal és az eszközök kombinációjával, variálásával történő edzés.

bodyART Mozgásstúdió - Alakformáló óra

Alakformáló óra

Az óra típus magába foglalja azokat az erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg. Az óra 10 - 15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd nyújtással előkészítjük a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat. Ezután következik 35 - 40 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával az fejlesztő program. A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, kézi súlyzót, gumikötelet, FLEXI-BAR-t, Xco-trainer-t, fit ball-t, soft ball-t,rollert, step-et. Az eszközhasználat az edzők személyiségétől függően változnak. Az alakformáló gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekben hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat.

bodyART Mozgásstúdió - Zsírégető óra

Zsírégető óra

A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerob tréning lehetőséget ad a test meglévő zsírszövetének csökkentésére. A szervezet, 45 - 50 perc kis, közepes intenzitású mozgás után a folyamatos mozgáshoz szükséges energiát főként zsírból nyeri, ezért a zsírégető órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszámát a maximális pulzusszám 60 – 70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idő előtti elfáradását. Ennek megvalósulásáért szükséges a folyamatos pulzuskontroll. Polar típusú órák segítségével a résztvevők optimális terhelése érhető el, ami pontos visszajelzést ad a résztvevők aktuális állapotáról. Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15. percben erősítő gyakorlatot tartalmaz, amelyeket különböző segédeszközökkel végzünk, pl: FLEXI-BAR, step, gumikötél, stb.

bodyART Mozgásstúdió - Dance aerobic

Dance aerobic

Az alap aerobic óra, és a tánc elemei ötvöződnek, az oktató kreativitásával párosulva. Kiválóan fejleszti a mozgást és az állóképességet egyaránt. Kifejezetten ajánljuk a táncot, az intenzivitást és a koreográfiát kedvelő vendégeknek.

Nézd meg a Dance aerobic óráról készült filmünket ide kattintva, vagy a videóink között!

bodyART Mozgásstúdió - Stretching

Stretching

azaz szó szerinti fordításban nyújtás, amely gyakorlatok magába foglalják ugyanazon izom- illetve izomcsoport izometriás (elmozdulás nélküli) izomerősítését majd nyújtását. Kontraktúrás (rövidült) izmot kialakíthat hosszantartó statikus testhelyzet (ülés, állás), illetve helytelen testtartás. Az izom és izületek rugalmasságának megtartása és fejlesztése szükséges ahhoz, hogy a megfelelő izomzat erő- és állóképessége növekedjen, és az izommozgás harmonikus legyen.

Gerincjóga

A Hatha jóga alapgyakorlataiból álló, de annál egyszerűbb óratípus, aminek a gerinc körüli izmok erősítése, rugalmasságuk növelése a célja. Azok is bátran elkezdhetik, akik régóta nem mozogtak, betegség vagy baleset után kezdenek sportolni.

A Gerincjóga elsődleges szerepe a megelőzés (prevenció), illetve utókezelés (rehabilitáció). Harmonikusan erősíti és nyújtja az izomzatot, precíz, anatómiai szempontból átgondolt gyakorlatokkal biztonságosan, mégis eredményesen alakítja a fizikai testet, és ezen keresztül hatással van az emberi élet egészére. A Gerincjóga, mint csoportos mozgásterápia, amely a teljes fizikumot kezeli módszeresen, támogatja és kiegészíti a személyre szabott, célirányos gyógyító eljárásokat. Nézd meg az óráról készült filmünket ide kattintva, vagy a videóink között!

bodyART Mozgásstúdió - Pilates MAT

Pilates MAT

Harmonikus testalkat kialakítása, speciális légzéstechnikával. A jóga, a balett, a keleti harcművészetek ötvözete a legújabb fitnesz irányzatokkal. Medencekörnyéki, hasi és háti izmok speciális és koncentrált megerősítése a „módszerrel” a cél. Egyszerre erősít és tesz hajlékonnyá, rugalmassá. Már az óra befejeztével érezhető a gyakorlás hatása.

Nézd meg a Pilates óráról készült filmünket ide kattintva, vagy a videóink között!

bodyART Mozgásstúdió - Gerinc torna

Gerinc torna

azaz a gerinc fitten tartása. Ezen gyakorlatoknál egy rugalmas alátámasztási felületet (fit ball labda) segédeszközként használva a porckorongok folyamatos táplálása folyik (folyadékáramlás), illetve a végtagokkal végzett mozdulatok is segítik a csigolyaoszlop mozgását. Így az élettani görbületek harmonikus mozgásának kialakítása, a mozgásterjedelem megtartása és növelése, minden mozgásirányban a fájdalommentes mozgások megtartása, illetve a már az érintett területek fájdalmának csökkentése történik. Mind e mellett a helyes testtartás és a tudatos testkép kialakítása és/vagy átalakítása, illetve ezek megtartása is fontos szerephez jut.

Cross tréning

Az edzésforma lényege, hogy a programot különböző jellegű (erő-,  gyorsaság-,és állóképesség fejlesztő) gyakorlatokból állítjuk össze, amelyeket meghatározott sorrendben, intenzitással, ismétlésszámmal, ideig hajtanak végre a résztvevők. Az órák variálhatósága függ a résztvevők edzettségétől, az óra időtartamától, az óraadó kreativitásától, a térben való elhelyezkedéstől. Kiváló edzésforma férfiaknak is! Felhasznált eszközei a step, gumikötél, FLEXI-BAR, Xco-trainer, soft-ball, fit ball, kézi súlyzó, ketlebell, stb.

HOT IRON®

HOT IRON®

Ez az edzés ideális bevezetés a súlyzós edzés világába. Az ésszerűen kombinált technikai gyakorlatok során a súlyzós edzés legfontosabb alapjait sajátíthatod el, melyek a kezdők számára sem túl megterhelők, mégis rendkívül hatékonyak. A maximális 50 ismétlésnek köszönhetően minden egyes izom ténylegesen megerősödik, és így fokozott hatékonyság érhető el.
Ez az edzésforma olyan ambiciózus sportolni vágyók számára lett kitalálva, akik fejlődni vágynak, és egy edzés alapfeladataira kihívásként tudnak tekinteni. Nézz meg egy videót az edzésformáról ide kattintva, vagy a videóink között!